piątek, 9 marca 2012

Słowo wstępne.. :-)

Witajcie! :-)
(Nie) mam zielonego pojęcia, co mogę napisać w moim pierwszym poście! Hmm... Może kilka słów o sobie..? Mam na imię Jagoda. Pewnie moje imię niektórym może skojarzyć się z przyrodą czy naturą, ale widać mam to we
krwi. :-)  Chodzę do trzeciej klasy gimnazjum. Słucham muzyki, często wychodzę ze znajomymi, jak każdy nastolatek. Jednak moje życie różni się trochę od życia moich rówieśników. Jestem harcerką. Tak zwane bieganie po lesie nie jest mi obce. Lubię też chodzić na wszelkiego rodzaju wędrówki, szczególnie te po Bieszczadach. Obcowanie z naturą jest więc dla mnie czymś NATURALNYM :-)
Po co tu piszę?
Prawdę mówiąc, piszę , bo dowiedziałam się o konkursie związanym z ekologią. Nigdy wcześniej nie pisałam bloga, więc wybaczcie, jeśli będę przynudzać. :-) Tematyka konkursu bardzo mnie zainteresowała, lubię pisać, więc pomyślałam "Czemu nie?". Chcę tu poruszyć kilka problemów związanych z nagminnym wyniszczaniem naszej planety. Mam nadzieję, że moje wpisy choć trochę Was zaciekawią. 


Pozdrawiam i zapraszam do częstego przeglądania moich wpisów.
Do zobaczenia! :-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz